Anasayfa Magazin Güzeller Galerisi Video Galeri Foto Galeri Güncel Kadınca
sacitaslan.com facebook sacitaslan.com twitter

Reha Muhtar, Acun ve Hülya arkadaşlara!..

Sosyal medya aktive olalı gördüğüm ikinci büyük vakadır bu. Birincisini Defne Joy Foster’ın ölümüyle yaşamıştık...

Reha Muhtar, Acun ve Hülya arkadaşlara!..



İkincisi Selma Desmond hanımefendinin kanserden ölümü ve kocası tarafından terk edilmesine duyulan tepkidir...

Sosyal medya; twitter, facebook, siteler, bloglar, sözlükler vs... bir anda yakaladıkları müsebbibi eşşekten düşmüşe çeviriyorlar...

Defne Joy Foster’da da böyle oldu...

Selma Desmond vakasında da...

***

Ben ise hala cenazeye takmış durumdayım...

Acun Ilıcalı benim SHOW TV günlerinden kardeş kadar sevdiğim bir çocuk...

Hiç şımarık davranmaz...

Hiç ukalalık etmez...

Hiç tepeden bakmaz, hep bir sempati rüzgarının arkasından davranır...

Televizyon dünyasında nasıl yol aldığını, nasıl adım adım zirvelere geldiğini biliyorum...

Acun’la uğraşmayı hobi edinenler, onun televizyon dünyasındaki başarısını, parasını çekemeyenler, onun gibi olmak için her kılığa girip bir türlü olamayanlardır...

Acun sempatiktir...

İnsanların “hayır” duygularına değil, sempati duygularına seslenmesini bilir...

Başarısının temeli budur...

***

Ne ki Acun’a, Selma Desmond’un cenazesindeki görünümü nedeniyle bir iki şey söyleyeceğim...

“Arkadaş” diyeceğim, “belli ki cenazede ortam yeterince kötü...”

Bir zamanlar tanıdığın, dost olduğun, jüri üyeliği yaptığın Ali Taran çok zor durumda...

“Böyle bir günde, eşinin trajik hale gelen cenazesine” niye en ön sıradan katılıp, ‘abi’ dediğin eski dostunu ‘iyice eziyorsun?..’

Amacın Selma Desmond’a son görevini yapmaksa, ala, gider cenazeyi arkalarda bir yerde saf tutar, duanı eder gidersin...

Nedir oğlu Kuzey’in yanında saf tutacak kadar kendini önemsemek, birinci sırada saf tutarak kameralara görüntü vermek?..

Cenaze namazındaki saflar, Maksim Gazinosu’nun neon ışıklarına benzemez ki kardeş...

Orada saflar şöhretler sırasına göre değil, merhuma yakınlık sırasına göre belirlenir...

Merhumeye yakınlık esastır...

Bir zamanlar yakın dost olduğun kocası Ali Taran bu kadar zor durumdayken, “cenazenin sahibiymişcesine Ali Taran’a nispet yapıp” en ön sırada, oğlunun yanında saf tutman, arkadaşına yaptığın bir ayıp değil mi?..

O cenazeye arkadaşın Ali Taran’ın katılmaması vesayet edilmişti eski eşi tarafından...

Böyle bir günde eğer o cenazeye katılıyorsan, arkadaşının yanında durmak değil midir asli görevin?..

Ne yani?..

Merhume “cenazemde kocamdan beni sen koru Acun’cuğum” diye mi vasiyet etti sana?..

Nedir bu “arkadaşını ezen” tavrının hikmet-i ilahisi?..

Niye böyle bir günde sana en çok ihtiyaç duyacak dostunun yanında saf tutmuyorsun da, kameralara ve fotoğraf makinelerine en iyi poz vereceğin birinci sıradan ailenin asli unsuruymuşçasına saf tutmaktasın?..

Ayıp değil mi bu yaptığın?..

***

Bu birinci nokta...

Böyle bir olayda, eski dostun Ali Taran’a önceden gidip, başsağlığı dilememen, onun ‘dost gönlünü’ almaman, cenazede onun yanında durmaman arkadaşlık notuna kaç verdirir sana hiç düşündün mü?..

Kamuoyu Ali Taran’a tepki duyabilir...

Vefat eden eski eşi de “kadınsı haklı reaksiyonunu” göstermiş olabilir...

Fakat sen cenazede o pozisyondaki arkadaşına reaksiyon gösteremezsin arkadaş...

Sen “üzerine gül koklanmış olan eş değilsin, arkadaşsın...”

Sen kamuoyu, ya da sosyal medya da değilsin ve ona oynamamalısın...

Sen arkadaşsın kardeş...

Arkadaşlar böyle günlerde belli olurlar; arkadaş gibi davranırlar...

Kamuoyu küfür etse de...

“Ali Taran benim dostum, arkadaşım” deyip, varsa kamuoyunda imajının bir parça sempati gücü, o gücü dostluk baabında, “arkadaşından yana kullanacaktın... Arkadaşına karşı değil” kardeş...

Ben Ali Taran’ı tanımam...

İki üç defa yürüyüş yaparken tesadüfen çıktı karşıma...

Bir kere de toplam beş saniyelik, tarafımca pek de anlaşılmayan bir konuşma geçti aramızda...

Sana şöyle söyleyeyim...

Ali Taran eğer arkadaşım olsaydı...

Bir dakika tereddüt etmez, o cenazede onun yanında saf tutardım...

***

Gelelim Hülya Avşar arkadaşımıza...

Hülya da benim hayatımda kendime yakın saydığım 25 yıldır yakın tanıdığım birisi...

Ona sevgim, kırk yılda bir zuhur eden kızgınlığımın fersah fersah üzerinde...

Hülya’ya da bir iki sözüm var...

Ölüme saygı mukaddestir...

Kötü günde insan, merhumenin yakınlarının yanında olmalı, onların acısını paylaşmalı, merhuma veya merhumeye son görevini yapmalı...

Hepsi iyi güzel de...

Cenazelerin bir önemli mukaddesatı daha var...

Oralar “reklam aracı yerler” olmamalılar, öyle değil mi?..

Peki sevgili Hülya böyle bir günde sen niye oradasın, söyler misin?..

Selma Desmond hanımefendinin acılı ölümünün üzerinde sen niye orada boy göstermektesin?..

Ali Taran’ın çok yakınıysan, Ali Taran’ın yanında olmalıydın...

Öyle değil, Acun’la geldin, selamlaştın ve köşeye çekildin...

Acun zaten Ali’yle konuşmadı...

Sen niye bu cenazede resim vermektesin Hülya arkadaş?..

Senin hakkında aynı söylentiler çıkmadı mı?..

Ailede kime o derece yakınsın ki, apar topar Acun’la beraber cenazede bulunmaktasın?..

Talihsiz Kuzey’i teselli etmek için mi?..

Acun’la beraber gittiğine ve kuru bir selamın dışında yanında bile durmadığın Ali Taran’ı teselli miydi derdin?..

Nedir arkadaş, senle Acun’u beraberce Selma Desmond’un cenazesine getiren gizemli sihir?..

***

Zerrece umurumun teki değil...

Tek konu şu...

Eğer o cenazeye katılıyorsanız, “Bir zamanlar ya çok sevdiğiniz ya da arkadaş olduğunuz Ali Taran’ın yanında duracaksınız...”

Ya da bunu yapmayacaksanız, o cenazede hiç bulunmayacaksınız...

Sevgi, dostluk, arkadaşlık ve vefa bunu gerektirir...

“Acun Medya ve reklamlar” ne gerektirir onu bilemem...

Reha MUHTAR







27.11.11 14:08

22 kişi 4 puan verdi
19596 kez okundu

64 Yorum
flora
10.12.2011 15:48
reha bey, acun'u bu kadar kıskanmanıza gerek yok! çalışın, sizin de olur.
burcu
03.12.2011 10:43
kötülüklerin dünyası bu ama bazen insanın aklı duruyor..tamam ayşenin kişiği ve toplum nazarında topladığı olumsuzluk nefret duyguları ortada..ama aşağıda bir yorum var ki beynim durdu..reha muhtar ve ikizlerinin annelerinin ayrılma nedenleriyle ilgili..yaa deniz uğur çok güzel bir kadın..inanılır gibi değil..ben oya isimli kişiye ise bazen tv de rastlıyorum yani deniz uğurla kıyaslanamaz bile ne diyeyim..yani ayşe ve oya ikilisi kendi başına gelenlerin fazlasını yaparak belki dünyadan intikam alıyorlardır..nasıl bir vicdan bu .. ya bu dünyaya akıl sır ermiyor..öfff...neyse hülya ve acun insanlığa yakışır tarzda davranmışlar..karalamaya gerek yok..
burcu
03.12.2011 10:28
vicdan rumuzlu yazıya katılıyoruz..aslında biz acunu da hülyayı da pek sevmeyiz...ama bu ali ayşe evlilğinde ve sonradan selma taranın ölümünde gösterdikleri davranış saygıya değer..hülya ve acun da vicdan varmış yani..kanserli bir kadının gözüne sokarak nispet yapar gibi yaşadğı aşk evlilik düğün bir yüreğin ne kadar acımasız hatta kalpsiz olduğunun göstergesidir bana göre...gerçek aşk olsaydı kendi içlerinde kimseyi üzmeden zarar vermeden yaşanabilirdi..ama illa birilerine göstermek kendinden söz ettirmek duyurulmak amacı güdüldü bu çok açık .ali taranın değil de evlendiği kişinin isteği bence buydu..ayşe şu an toplumlun nefretini kazanmış ali için ise millet ne diyeyceğini bilmiyor..zaten en büyük cezayı bu ölümle aldı diye düşünüyor insanlar...kalbi kırık bir ölünün laneti miras kaldı..daha bundan kötü ne olabilir..
ESRA
01.12.2011 10:18
REHA BEY SACMALAMISSIN! GERCI PEKTE SASIRMAMAK LAZIM. SEVIMSIZ AYSE NIN CICI BABASISIN!
VİCDAN
28.11.2011 15:58
Sayın Reha Muhtarın yorumlarına bır parça katılıyorum o da Acun Ilıcalı ve Hülya Avşara olan samımı, dostça, dürüstçe yaklaşımlarınızdan dolayı. Ama hikayenın diğer kısmına asla katılmıyorum adı üstünde hikaye yazmışsınız Reha Bey.. Ortada şöyle bir gerçek var, Acun Ilıcalı ve Ali Taranın dostlukları bır şekılde bozulmuş sebep Acun Ilıcalının bır yanlışı, ya da maddi çıkarlar değil. Asıl sebep kanserlı, yaralı, yalnız,çaresız bır kadının ayrılması için yapılan çirkin oyunlar ki bunun mımarı sadece Ayşe Özyılmazeldır . Bu kadın kanserli halıyle nette, tv de gazete manşetlrınde Selma hanımı ezercesıne, sana acımıyorum dercesıne evliliğini resmen reklam yapmıştır bu durum Acun Ilıcalıyı rahatsız etmış olamazmı mılyonlarca ınsanı ettiği gibi. .. Şimdi Ayşe Özyılmazel neden yok ortalarda neden açıklama yapamıyor onun dışında herkes konuştu.. Selma hanımın yaşadıklarına sağlıklı bırı kadın da dayanamazdı dımı!. Bu Alı Taran ve Ayşe Özyılmazelın dıllere destan olan medyadan, gazetelerden Internet sayfalarından düşmeyen görkemlı evlılığı , havuz sefaları, balayı sefaları, ayşe hanımın ıyı kı yapmışım mesajları mılyonlarca ınsanın nasl gözune battıysa vıcdanını rahatsız ettıyse Acun Beyde bu durumu kaldıramayan, yaralı, hasta bır kadının safında olması çokmu anormaldi..
Acun ılıcalı ıyı gun dosttu değil ki Ali Taranla boy göstersın, Ali Taran o kadar üzgündüde nıye o kadını çaresız yüreği,onuru, kalbı kırık bir şekilde bırakmış Reha Bey, şimdi suçlu Acun Ilıcalı ve Hulya Avşarmı oldu. Onların Selma hnımın yanında olmaları bazılarının gözünemı battı. Bırde Ali Taranı mı teselli edecektı Acun cenazede o aylar önce kendını kımın tesellı etmesı gerektiğine zaten karar vermedı mı Ayşe Hanımla gösterışlı bır evlılık yaparak.

Acun Bey kötü gün dosttu evet ama şu ayrıntı bence gözden kaçırılmamalı nerde, kımın yanında olması gerkeceğinin objektıf kararını çıkarlarıyla değide vıcdanıyla verebılcek kadar gerçek bır kişiliğe sahıp.. Acun Beyın reklama ıhtıyacı olduğunu hıç sanmıyorum Tv de onun proğramları 1.sıralarda adamın reklamamı ıhtıyacı var kaç kışıye yenı iş kapıları açmıştır. Selma Hanımın zor günlerınde yanında durarak ve Alı Beyden uzak durarak Selma hanımın yalnız olmadığını göstermış ve cenaze evınde de, cenaze namazında da , kabrıstana da gelerek son görevını yerıne getırmıştır. Acun IlıcaIl ne yapacaktı cenezeye gıtmeyecekmıydı bu komık olurdu. Ben halktan bırıyım ve hıçbır artnıyet olmadan yazıyorum hayatımda bu şahısları görmüşlüğüm yoktur. Dipnot olarak, Acun Bey zaten kendı hatasını anlayıp özel hayatını ve evlılığını kurtarmak için elınden gelen özverıyı yapmıştır. Acun Bey gıbı medyatık, zangın, bellı bır duruşu olan erkeklerın peşinde pekhala kuyruklar eksık olmaz ınsan sonuçta hata yaptı ve hatasını anladı döndü, hatasının farkına varamayanlar çeksın şimdi vicdan azabını. Ayrıca yuvasını kurtarmak için çoğu erkeğin yapamıyacağını yaptı asıl yerının eşi ve çocuklarının yanı olduğunu anladı. Hata ınsalara mahsus lakın Ali Taranın yaptığı bızım ahlakı değerlerimize vicdani durumumuza zarar verdı ve mılyonlarca kişi Alı Taranı kınadı cenazeye neden gıttı dıye. Selma Hanımı yıkmak için az uğraşmadı sonuçta dımı bence yanlış kişiyi renjıde etmışsınız Reha Bey.. Saygılar..
seda yigit
28.11.2011 14:59
ben hülyanın o cenazeye gitmesini dogal buluyorum ali taranın dügününe gitmeyerek selma hanımın yanında oldugunu bize gösterdi kaldıki en iyi dost iyi gününde degil kötü gününde yanında olmasıdır giti başsaglıgı diledi daha ne yapsaydı
hazal
28.11.2011 14:38
alı taran deılmı onu olume bıran once goturen bu durumda ona bassaglıgı deıl gozaydınlıgımı verılecektı tessellı edeceklermıs guldurme reha muhtar
ayça
28.11.2011 08:20
suna akyıldız ın yazdığı selma ann desmond yazısını okuyun..okuyun ki reha muhtar ın ne kadar yanlı ve yanlış yazdığını sırf oya germen in sevgilisi olduğu için oya germen için 2 çocugunun annesini terk ettiği için bu yazıyı yazdığını anlayın!!!ayıp kimse kimseyi karalamasın köşem var yazıyorum diye!!!
serap
28.11.2011 08:09
oya germene uyarak sende onlar gibi itici olma reha muhtar sadece saçmalamışın her zamanki gibi
zeR0
28.11.2011 07:53
Arkadaşlık mı kalmış artık bunca olan bitenden sonra? Acun, merhumenin son anına kadar yanında olmuştur. Hepsi bu!
gulay karaşan
28.11.2011 01:50
acun otur sıfır reha sevmem seni de ama doru şeler yazmışssın takdir etmeden geçemicem. ellerine kalemine sağlık.
gulay
nurhayatbulutsuz
28.11.2011 01:26
ali taran hasta eşinin yanında durdumuki acun onun yanında dursun ali taranın camide bile olmaması lazımdı vefa hastayken lazımdı camide degil
Mi
28.11.2011 00:46
insanlar olurlar ancak eger genel kabul gormus kurallara gore davranirlarsa iste o zaman adil olurlar. Ne yani Ali Taran'in yaninda durup yalakalik ve bencillik mi yapsalardi ayrica Selma Hanim'in hem cocuguna cok nasihatlarda bulundugu yasziyordu ne maglum Acun'a da bir takim isteklerde bulunmadigi. Bu durumda insan vicdaninin sesini dinler medya onunde gostermelik arkadaslik yapmaz hem de daha once yaptiklarini onaylamadigi bir arkadasin yaninda birde bu noktadan baksaydi Sayin Reha Muhtar. Zaten soylediginiz gibi saf alsalardi iste yuzlerini maddi dunyaya donmus insanlar demezmiydik?


Bu arada Sacit Bey neredeyse yorum yazmaktan vazgeciyordum cunku 2 dakika icinde sayfa kendini 5 kez refresh etti.
nural
28.11.2011 00:36
va siyet yazılı değil sözlüde geçerlidir yaşadım biliyorum eşimi kaybettiğimde acunda öyle yapmış siz acunu eleştireceğinize eski eşim bile diyemeyen bir insanın orda ne işi vardı onu sorun çocuğunu alıp kameralara basın açoıklaması yaptı artık 22 yaşındaki çocuğun psikolojisini düşünüp ona göre yazılmalı gidende huzur içinde uyusun allah rahmet eylesin
ayse
27.11.2011 23:38
bence acunun ilk sirada saf tutmasi kadar dogal birsey yok adam aile dostu ali taranda rahmetliyi üzmeseydi onunda yeri ön safta olabilirdi
FÜSUN ÇETİN
27.11.2011 23:03
OBJEKTİF OLARAK BAKARSAN BU YAZISINA,REHA BY.DOĞRU TESPİT YAPMIŞ..
tombiş
27.11.2011 22:41
reha bey duygularıma tercüman olmuş.sadece hülya avşar ali tara nın yanında yer almıştır.izledim çünkü.acun mükemmeli oynuyor sanki beni rahatsız ediyor bu tavrı
seçil
27.11.2011 20:38
acaba yazıyı sn muhtarın sevgilisi oya germen mi yazdı???bu kadar kin dolu yazı bana acaba dedirtti!!!
serpil
27.11.2011 20:38
reha bey sevdiğim bir şahsiyet değil ama yazısının tamamına katılıyorum
melo
27.11.2011 20:35
daha ne denebilir ki!!! sayın Reha Muhtar . koymuş
deniz
27.11.2011 20:28
cenaze görüntüleri tartışılacaksa erol köse nin yaptıkları tartışılsın camide nerde kamera görse önüne gitti izleyin bakın kameralerın önünde hep o var.reklamın alası onda.ayrıca hakikaet art niyetli yazmışsınız sn muhtar oya germen sizin sevgiliniz diye bu insanları karalayamazsınız ayıp!!!
PELİN
27.11.2011 20:15
reha beyin acun ve hülya ile arası bozulmuş fırsat bu fırsat ikisinede çakayım demiş... BİZDE YEDİK!
aysultansayipova@mail.ru
27.11.2011 19:53
BRAVOOOO ! ELINE SAĞLIK REHA MUHTAR ! HEPIMIZIN GÖNLÜNDEN GEÇENİ YAZDIN TEBRİKLER ! İŞTE BU KADARRRR !!!! Birde yazınıza şunu eklemek isterim. Peki Ali Taran Acun gibi karısını aldatıp evliliğini devam ettirirse daha mı doğru olacaktı? Eski eşinin canını daha da yakmayacakmıydı acaba? adam bence dürüstce davrandı boşandı ve aşık olduğu kadınla evlendi .
cimcime
27.11.2011 19:30
katılıyorum Reha muhtarın yazısına ne o sanki Selma Hanımın kimsesi mi yoktu kuzenleri abi kardeşi yakınları acunun ön safta olması neyin ispatıydı geride kalsaydı ne olurdu... en gerilerde kalan ali taran gibi senide görürdük merak etme acun.. bu arada hülya da sanki ali taranla bişeyim yoktu edasında ispata gelmiş halleri işte burdayım diyen duruşu iğrençti.. kendinizi zorlamayın herkes ne olduğunu anlayacak kapasitede artık maskeler arkasına sığınmayın.. NETİCEDE HÜLYA TANJU NUN EŞİNE DE AYNISINI YAPMADI MI HUYLU HUYUNDAN VAZGEÇMEZ.....yemez artık bu millet.. gözümden düştüler acun da hülya da iyiden iyiyie...
ASRIN
27.11.2011 19:22
Ben buraya yorum yaparken sayfanın yenilenmesiyle tüm yazdıklarım gidiyor ve bu beni yorum yapmaktan soğutuyor, Sacit bey bunun başka bir çaresi yok mudur, her kelimemden sonra yazdıklarımı mı kopyalayım anlamadım ki?Yazdığım yorum bi anda gözümün önünden kayboldu, takip ettiğim nadir sitelerden bir tanesi ama bu özelliğe bir çare lütfen :)

sayfa yenileme süresi 3 dk isterseniz uzun yorum yazarsanız önce notpat yazın sonra yazdıklarınızı copy yapıp yapıştırın en kolay yolu bu

editör
semra
27.11.2011 19:13
Pardon ama size ne hülyadan acundan siz kendi işinize baksanız ya siz başkalarının kararlarını nasıl bu derece sorgulama hakkına sahip görebiliyorsunuz kendinizi? pesss
elif
27.11.2011 19:10
reha bey sevgiliniz oya hanımın düşünceleri bunlar samırım
arzu
27.11.2011 18:50
ya o hulya avsar ın damagımda tad bırakmış demesı neydı oyle olunun ardından. kafayı yedı bu hulya.
ESİN
27.11.2011 18:39
ELİNE,KALEMİNE SAĞLIK REHA MUHTAR.ACUN VE HÜLYA...SADECE REKLAM VE PARA OLMUŞ DERTLERİ.YAZIK ! ALİ TARAN'IN BİR GÜNAHI,AYIBI VARSA BUNU ALLAH BİLİR,BİZE HALT ETMEK DÜŞER.HELAL OLSUN REHA MUHTAR.ÇOK SAĞOL BU YAZI İÇİN.
hilal eren
27.11.2011 18:37
Reha muhtar olayı gerçekten anlamamışsınız."benim dostum değil onlar diyen birinin yanında nasıl durulur ki..hata yapan ali taran,çare arayan acun ılıcalı...evlendiği için değil,evlenme şekli çirkin dedi bin kere kii çok doğru.nispet yapar gibi evlenen adama itibar eden cehenneme gider
geveze
27.11.2011 18:35
bu durum biraz magazine dönuyo yavas yavas rehanin yazisida biraz sacma geldi acikcasi elbette eski esine zamaninda vefasizlik yapti ali bey aferin demicekler tabiki bi tepki koydular reha bey anlamanizi beklerdik sahsen
ebru
27.11.2011 18:21
oya germen in sevgilisi reha muhtar da böyle yorumlamış olayı.nede olsa cici evladı a.özyılmazel!!! artık kimse konuşmasın bence selma hanım istememiş cenazesine bile gelmesini evine bile sokmamış a.taranı daha neyi savunuyorsun reha bey?okuduk nette acunu ne kadar sevdiğini selma hanımın ve hülya avşarla da geçen hafta bile konuştuklarını bugün okduuk daha bu yazı size yakıştımı??tabi sizde 2 çocuğunuzun annesini oya germen için terkettiniz taranla aynbı kabilesiniz!!!
oya
27.11.2011 18:07
reha bey hülya avsara haksızlık etmeyin iyicene seyredin görüntüleri hülya avşar kendine yakaşanı yaptı herzamanki gibi daha ne yapacaktı ali taranın hülyaya bakışlarını kaçırmayın gerçek dost hulya der gibi tekrar izleyin......
halil
27.11.2011 17:46
ne saçma ne saçma.ali taranın gitmesi kadar absurd olamaz heralde.ali taran ne sıfatla gitti karısını kanserle savaşında yarım bırakıp bide üstüne mutluluk pozlarıyla evlenen eski eş sıfatıylamı yoksa kadını kahırdan daha çok hastalanmasına neden olan kişi olarakmı gitmiş.kadın cenazeme gelmesin demiş bence bundan daha önemli bişey olamaz.yoksa herkez cenazeye gider ne alaka
talip can
27.11.2011 17:28
helal olsun sana reha muhtar ..cok güzel yazı olmuş.
gül
27.11.2011 16:53
arkadaşının yanında iyi günde kötü günde olmak için de o arkadaşın buna layık olması gerekmektedir.gelseydi diğer yanında da ali taran dursaydı...acun mu kabul etmedi?
gül
27.11.2011 16:52
yazınızda da belirttiğiniz gibi ali taranı bizler kadar tanıyorsunuz.
hastalık sürecinde ali taran ortada yokken acun'un ne derece ailenin içinde olduğunu, hatta belki de ne çok yardımları olduğunu hiçbirimiz bilemeyiz.
nazlıcan
27.11.2011 16:43
rehanın kimseyi kıskanmaya ihtiyacı yokki.adam onları aştı artık.zaten reklamlarla biryere gelmediki.düşüncelerini yazmış herkes gibi.bizde değerlendirdik
misal
27.11.2011 16:42
acun bu haksızlık karşısında pasif durmadı gerekeni yaptı. ölüye sahip çıktı. sen otur anca içkini yudumla. ayrıca bu karaterdeki erkeklere fazla arka çıkma duygularını önemseme
mırmrr
27.11.2011 16:39
adam birbakıma doğruları yazmış.kadın öldü hala sırtından reklam yapılmaya uğraşılıyor.hülya zehrayıda okuldan al gel diye ali, tarhana yazdığı mesajla duyulmadımı.
deniz
27.11.2011 16:37
on safta durmak icin davetmi beklediniz ali bey sizde varip dursaydiniz on tarafta duracak yuzum yok demiyorda duranlara camur atiyor
hazalcan
27.11.2011 16:33
brovo reha muhtar çok doğruyu söylemiş.millet reklamını yapıp resimlerini çektirmek için oraya gelmiş.hülyanın aliylede adı çıkmadımı ortaya çıkınca adamdan uzaklaşmadımı.günahmı çıkarıyor.çok samimi akrabası gibi cenazeye gitmiş.
selin
27.11.2011 16:32
reha bey hülya avşar selma hanım arkadaşmış bunu anlayıp bilmeden hemen oya germen gazıyla yazı yazmak bence size yakışmadı.sizin oya germenle olan hissi arkadaşlığınız bazı noktaları görmenizi karartmış!!!hatta hülya avşarın selmaq hanımla olan arkadaşlığını suna hanım yazdı dün internette var yazı okuyun sonra karalayın ve yargılayın insanları.bu kadar ucuz olmamalı
Kaan
27.11.2011 16:30
Merak ediyorum bu Ali Taran'a tu kaka diyenlerin kendi hayatlarinda ne menem birsey olduklarini. Emini ki hepsi birbirinden sahte insanlardir.
nesrin
27.11.2011 16:10
Çok haksızsınız Kuzey annesi öldüğü an neden ilk babasını değilde Acunu aradı eve gidip cenazeyi Acun aldı demekki oğlu ve aile Acuna değer vermişler Ali beyin terk ettiği ailesine Acun sahip çıkmış bence oğlunada bundan sonra hep sahip çıkacaktır esas Ali bey camide olmayı oğluna zorla röportaj yaptırmayı bile haketmedi ne yüzle önde saf tutacaktıki hangi sıfatla retk eden adam olarakmı ben Acuna helal olsun derim okadar herkes haddini bilsin Alinin o cemaatte işi yoktu..
banu
27.11.2011 16:01
bence tek kelimeyle Acun u kıskanıyor lütfen editör bey yayınlayın
renin
27.11.2011 16:00
siz konuyu nereye götütürdünüz reha bey herkes mutsuz bi sekilde selma hanimi son yolculuguna gönderiyordu,kalpleri onunlaydi basrölde ali taran yoktu o hic olmayacak bundan böyle selma hanim severleri icin.demekki acun ve digerleri icinde yoktu taran.ne güzel acunada bu yakisirdi.
refika
27.11.2011 15:56
yazı güzel yazı,ama acunda hülyada sizin yazdıgınız kadar gaddar diyillerdir,mutlaka haklı sebebleri vardır.
ilke
27.11.2011 15:55
Reha Muhtar savundugun adamin nasil bir adam oldugunun farkindamisin, yoksa sende o adamlardan oldugun icin mi isine geliyor.Yada Acunu kiskananlar kervaninda seninde adin yaziyor. Reklam yapan onlarmi yoksa senmisin??
semih
27.11.2011 15:55
acunun yeride olmak istemezdim.. öyle bir eski arkadaşı oldugu için UTANÇ duyuyordur şimdi.
mery
27.11.2011 15:54
artı sayın reha bey bu konu da kımse ahkyam kesmessın bıraz bırakalım bu demogojiyı ve gerçekçi olalım hasta kanserli eşini bırakan bır adamla ilgili anlayiş cumleleri yazan bir adamı asla anlayamam...ıki saniye fazda degil o kadının acılarını düşünün o dugun karelereını hatırlayın o adama asla anlayan hıc bır kımseyı anlamamda dılnemem de yapmayın gunah ayıb
semih
27.11.2011 15:52
ali taran da rahmetliye ne yakındı yaa bare cenazesindene uzak dursun.kaldıki ali gibi bi rakadaş olmaz olsun ona başsaglıgımı dilicekk adam onu gözünaydın olarak kabul eder bu tip adamlar böyledir ve selma hanım açıkça sölemiş arkadaşlarına cenazeme gemesin die ben selma hanımın yakını veya arkadaşı olsam cenazeye gelen o yüzsüz adamın yanında saf tutayı bırakın suratına tükürürdüm.
melek
27.11.2011 15:47
Reha bey abartmissiniz. Hulya hanimin ve Acun beyin o cenazeye gitmeleri gerekiyordu, ve gittiler. Bir cenazeye katilmak icin kisiyle can ciger kuzu sarmasi olmaya gerek yok. Tam tersi, olumsuzluklara ragmen öyle bir günde gidebilmek buyukluktur bence. Siz abartmissiniz.
m ery
27.11.2011 15:42
bu konuda tek haksız alı tarandır.bır adam esını bır kadın ugruna hasta halınle bırakıp olume mahkum ettıyse o cenazede yerı yoktur...acuna ayakta alkıslıyorum..ey ulu tanrım sen buyuksun...emınım kı byu kadının ahı yerde kalmaz...alı taranmıs zor durumdaymısçççkanserle bogusan esını bırakıp o kızla evlılık resımlerını basına dagatırken vıcdanı neredeydı
ceyhan
27.11.2011 15:35
Herkese laf söyleyin ama Acuna laf söylemeyin o nerede nasıl davranması gerektiğini iyi bilir mutlaka haklı sebebleri vardır...
kocak
27.11.2011 15:24
herkez kendine yakışanı yapsın....acun hülya kendine yakışanı yaptı....yazıyı hıç begenmedım taraflı neden acaba kendını düşünerekmi yazdı bu yazıyı ama rehada hakkettıgını bulacak herkez gıbı başkalarını yazarak köşe tutamazsın acun hulya sevıyorum sızleri
Gulnihal
27.11.2011 15:03
Ali taran yaninda yokken selma hanimin yaninda acun vardi. Arabasi bozuldugunda bile Acunu arayacak kadar samimiydi bunlari medya ile ilgisi sadece seyirci olark bilen ben, bilmeden yazan sen olabilirnisin. Ayrica olmeden 1 hafta once Selma hnimi evinde ziyare eden Hulya neden cenazesine gitmeyecekmis onu da anlamis degilim.. Reha bey sizi takip ederim ama sanirim bu yazinizi fazlaca arastirmadan sadece birseyler de ben soyleyim edasinda yazilmis
nevin
27.11.2011 14:58
saçmalamış sın resmen gerçekten saçmalamışsın .neden sen ali taranla rehayı birbirlerine çok benzetiyorum.
hilye
27.11.2011 14:58
sorularin cevabini kendin vermissin sn. Muhtar..E S K I arkadasi/dostu oldugu icin yaninda saf tutmadi
lili
27.11.2011 14:57
ve vefa kelimesi yine, bir semt adı olmaktan öteye gitmediğini göstermiştir bu olayla...
lili
27.11.2011 14:52
acunla hülya, ali bey bodrumda balayında eğlenirken acılar içindeki selma hanımı teselli eden insanlardır.ali beyin cenazeye gelmesi bile hata.ölmüş bir kadına eski eşim bile diyemiyor konuşurken kimden korkuyorsa artık çok yazık.
alev sever
27.11.2011 14:51
reha muhtar sen en son yargılıcak kişisin sen önce kendi özel hayatına bak sonra başkalarının hayatını irdele evlilik dışı çocuk sahibi olan birisin ve burda ahlak ile ahkam kesiyosun ayıp ayıp show tv deyken bişeydin haber sunarken havalardaydın şimdi böle yazılarla reklamını yapan gündem yapmaya çalışan kendini asıl sensin
seren
27.11.2011 14:50
acun ılıcalı kendı karısnı 2 cocgunun annesını karısını bosamadan yanında calıstıgı kısıle ılıskı yasayıp aldatıyor. alı taran esını bosayıp baslasıla evlendı dıye acun ılıcalı yuzune bakmıyor. acun kendı yaptıgı ahlaksızlıgı magazınlere konu olmasını engellıyo ama her roprtajında alı taranın yaptıklarını tekrarlıyor. gercekten cok akıllısın acunn..
dejavu
27.11.2011 14:38
aynen katiliyorum
duygu
27.11.2011 14:35
'' Ya da bunu yapmayacaksanız, o cenazede hiç bulunmayacaksınız... '' üstüne yorum yapılamaıyacak kadar özlü bir anlatım olmuş aynen katılıyorum reha muhtar....
gözde
27.11.2011 14:35
yazmak için yazmış reha muhtar bence aralarındaki dostluğu paylaşımları nerden biliyor kendisi acaba ? kaldıki hülya avşar selma hanımı tanıyormuş niye gitmesin ki cenazeye.acunlada aralarındaki dostluğu sevgiyi bilmeden konuşuyor işte.kendisi nikahsız getirdiği çocuklarına baksın
Yasmin
27.11.2011 14:31
Hem Katiliyorum, Hem Katilmiyorum !! ...
Fatos
27.11.2011 14:29
Oh be ! sonunda akli basinda bir yazi yazan oldu.
demet
27.11.2011 14:29
hadi acunun yaptığının yanlış olduğunu anlarımda hülya avşar'a haksızlık etmiş reha muhtar. cenazeye katılmasaydı bu defada neden katılmadın yazardınız.. offf ünlü olmak zor hele hülya avşar olmak dahada zor.
NERGİS
27.11.2011 14:26
Herkes Hülya ile Acun'a takmış vaziyette. Ali Taran'ın yanında olmak zorundalar mı ? Ki destek destek diyorsunuz eşine hastayken destek olmamış ,onu yarı yolda bırakmıs biri Ali Taran. Şimdi Hülya ile Acun'un niye destek olmadığı mı tartışılacak ? Son görevlerinide yerine getirdiler oğlu Kuzey'e ve Selma hanıma karşı. Ali beyede eşi Ayşe hanım destek olur artık ;)

İlgili Haberler
Diğer Haberler


GÜNDEMDEKİLER : Kim Kardashian   Ahu Yağtu   Esra Erol   Acun Ilıcalı   Kenan İmirzalıoğlu   Muhteşem Yüzyıl   Bülent Ersoy   Gülben Ergen   Beren Saat   Suskunlar   Saba Tümer