Anasayfa Magazin Güzeller Galerisi Video Galeri Foto Galeri Güncel Kadınca
sacitaslan.com facebook sacitaslan.com twitter

Enerji içeceklerinden uzak durun

Independent gazetesi, Amerika Birleşik Devletleri'nde enerji ve spor içecekleriyle ilgili yapılan bir araştırmaya geniş yer ayırıyor.

Enerji içeceklerinden uzak durun

REKLAMLAR




Araştırmaya göre bu tür içecekler çocukları şişmanlatıyor ve dişlerini çürütüyor. Chicago Üniversitesi’nden bilimadamları, özellikle enerji içeceklerinin kesinlikle çocuklara verilmemesini öğütlüyor. Su ve egzersiz Enerji içeceklerindeki kafeinin toksik düzeylerde olduğu ve spor içeceklerindeki kalorinin de çocukları olumsuz etkileyebileceği belirtiliyor.
 
Doktorların bulgularına göre enerji içeceklerindeki kafein düzeyi, diğer meşrubatların 14 katına denk düşebiliyor. Aynı zamanda, enerji içeceklerinin ciddi anlamda sporla uğraşan yetişkinler dışında gereksiz ve zararlı olduğu vurgulanıyor. Uzmanlar, sporla uğraşan çocukların sadece su içerek egzersizle kaybettikleri suyu ve mineralleri yerine koyabileceğini kaydediyor.


 





27.08.11 11:15

henüz puan verilmedi
1389 kez okundu


İlgili Haberler
Diğer Haberler


GÜNDEMDEKİLER : Kim Kardashian   Ahu Yağtu   Esra Erol   Acun Ilıcalı   Kenan İmirzalıoğlu   Muhteşem Yüzyıl   Bülent Ersoy   Gülben Ergen   Beren Saat   Suskunlar   Saba Tümer