Anasayfa Magazin Güzeller Galerisi Video Galeri Foto Galeri Güncel Kadınca
sacitaslan.com facebook sacitaslan.com twitter

Günde 6 bardak!..

Tam 50 bin erkek üzerinde yapılan bir araştırmada günde 6 bardak kahve içenler için olumlu sonuçlar olduğu görüldü..

Günde 6 bardak!..

REKLAMLAR




ABD’de yaklaşık 50 bin erkek üzerinde yapılan araştırmada, kahve tüketiminin prostat kanseri riskini azalttığı sonucuna varıldı. Araştırmaya göre günde 6 bardak kahve içen kişilerde prostat kanseri görülme oranı yüzde 20 daha düşük. Kahve tüketimi, prostat kanserinin daha ölümcül olan bazı türlerine yakalanma oranını ise yüzde 60 azaltıyor. Prostat kanseri erkeklerde görülen en yaygın kanser türü. Ancak bazı sağlık ve araştırma kuruluşları, kahve tüketimi ile prostat kanseri görülme oranı arasındaki bir tür korelasyonu ortaya koysa da söz konusu araştırmanın sonuçlarının henüz net olmadığını söylüyor.






08.06.11 10:04

Etiketler : prostat, kahve, sihhat, sağlık,
henüz puan verilmedi
2080 kez okundu


İlgili Haberler
Diğer Haberler


GÜNDEMDEKİLER : Kim Kardashian   Ahu Yağtu   Esra Erol   Acun Ilıcalı   Kenan İmirzalıoğlu   Muhteşem Yüzyıl   Bülent Ersoy   Gülben Ergen   Beren Saat   Suskunlar   Saba Tümer