Anasayfa Magazin Güzeller Galerisi Video Galeri Foto Galeri Güncel Kadınca
sacitaslan.com facebook sacitaslan.com twitter

Korkulduğu kadar değilmiş

Son zamanlarda restoranlarda yasaklanması bile tartışılan tuza itibarını iade edecek bir araştırma yapıldı.

Korkulduğu kadar değilmiş

REKLAMLAR




İngiltere’deki Exeter Üniversitesi 6 bin 489 kişiyi kapsayan 7 araştırmayı inceledi ve az tuz yemenin kalp krizi, felç ya da erken ölümü önlemekte sanıldığı kadar etkili olmadığı kanısına varıldı.

Araştırmacılar, tuz alımını kesmenin kalp sorunu olan bazı hastalarda ölüm riskini artırabileceğini savundu. Gerekçe olarak tuzun olmadığı bir beslenme biçiminin vücut sistemini şoka uğrattığını iddia etti. Yetişkin bir insan için tavsiye edilen resmi tuz alım oranı günde 6 gram yani bir çay kaşığı.


 





16.07.11 22:30

Etiketler : tuz, korku, sihhat, sağlık,
henüz puan verilmedi
1767 kez okundu


İlgili Haberler
Diğer Haberler


GÜNDEMDEKİLER : Kim Kardashian   Ahu Yağtu   Esra Erol   Acun Ilıcalı   Kenan İmirzalıoğlu   Muhteşem Yüzyıl   Bülent Ersoy   Gülben Ergen   Beren Saat   Suskunlar   Saba Tümer