Halk TV'nin satışının perde arkasında neler yaşandı?

Halk TV’nin yeni patronu Cafer Mahiroğlu’nun adının satışla ilgili resmi hiçbir kayıtta geçmediği ortaya çıktı.

1075 okunma

Sabah Gazetesi yazarı Dilek Güngör, CHP’nin kanalı Halk TV’nin satışının perde arkasını yazdı.

Güngör, Halk TV’nin yeni patronu Cafer Mahiroğlu’nun neredeyse bütün akrabalarını yerleştirdiği şirket yönetimine kendisini dâhil etmediğini ve 11 Eylül 1989 tarihli 1989/315-E sayılı kararıyla soyadını değiştirdiğini iddia etti. Güngör, "Ticaret Sicil Gazetesi'ndeki kayıtlara göre, Halk Radyo ve Televizyon Yayıncılık Anonim Şirketi'nin tek sahibi Süleyman Özen görünüyor." dedi ve İngiltere'de şirketleri zora giren Mahiroğlu'nun Halk TV'yi nasıl aldığının merak konusu olduğunu ifade etti.

YAZIYI OKUMAK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ!