Sarıyer’de hastanede tedavi gören genç, 10’uncu kattan düşerek öldü

İstanbul Gaziosmanpaşa'da sabah saatlerinde göğsünden bıçaklanan K. Ö. (21), ambulansla Seyrantepe'de hastaneye kaldırıldı.

Sarıyer’de hastanede tedavi gören genç, 10’uncu kattan düşerek öldü

Olay, 13 Mayıs Çarşamba günü saat 17.30 sıralarında Seyrantepe'de bir hastanede meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre Gaziosmanpaşa’da gözünden bıçaklanan K. Ö., olay günü saat 10.50 sıralarında ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Gencin ilk müdahalesi hastanede yapıldı.

10'UNCU KATTAN DÜŞTÜ

Müdahalenin ardından 10’uncu kattaki genel cerrahi servisinde tedavi altına alınan Ö., akşam saatlerinde bulunduğu katın pencere kısmından aşağı düştü. Acil giriş kapısının önüne düşen Ö.’nün sağlık ekiplerinin yaptığı kontrollerde hayatını kaybettiği belirlendi.

8 SUÇ KAYDI OLDUĞU ÖĞRENİLDİ

Olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmaları ve Cumhuriyet Savcısının incelemelerinin ardından K. Ö.’nün cenazesi Adli Tıp Kurumu Morguna kaldırıldı.

Ö.’nün poliste 'Uyuşturucu madde kullanmak', 'Ateşli silahlar kanununa muhalefet' ve 'Motosiklet hırsızlığı' gibi suçlardan 8 kaydı olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

DHA