Serenay Sarıkaya ve Mert Demir güzellik merkezinden el ele çıktı

Serenay Sarıkaya ve Mert Demir, önceki gün Nişantaşı'nda bulunan güzellik merkezinden el ele çıkarken objektiflere yansıdı.

Serenay Sarıkaya ve Mert Demir güzellik merkezinden el ele çıktı

Habertürk'ten Nazif Şahin Karpuz'un haberine göre Serenay Sarıkaya ve Mert Demir, Nişantaşı'ndaydı.

Çift, bir güzellik merkezinden el ele çıkarken görüntülendi.

Ayaküstü basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Sarıkaya, kısa bir teşekkürün ardından otomobillerine yönelirken, Mert Demir ise ilişkileri hakkında yöneltilen sorulara, "Her şey yolunda, teşekkür ediyoruz" yanıtını verdi.


Serenay Sarıkaya ve Mert Demir güzellik merkezinden el ele çıktı


Çift, akşam Sarıkaya’nın başrolünde yer aldığı 'Kimler Geldi Kimler Geçti' dizisinin gecesine katıldı.