Milliyet Gazetesi'nin haberine göre bir hastaneden çıkarken görüntülenen şarkıcı Hande Ünsal, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim. Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.
