Hande Ünsal bir hafta hastanede kaldı

Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’ndaki bir hastaneden çıkarken objektiflere yansıdı.

Hande Ünsal bir hafta hastanede kaldı

Milliyet Gazetesi'nin haberine göre bir hastaneden çıkarken görüntülenen şarkıcı Hande Ünsal, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim. Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.


Hande Ünsal bir hafta hastanede kaldı