KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor

30 yılda ‘Uçurtma Felsefesiyle’ yükselen bir yolculuğun kahramanı KITES Seyahat Acentesi, sektördeki 30’uncu yılını büyük bir coşkuyla kutluyor.

Öncelikle sektördeki açık alanları ve ihtiyaçları belirleyen ve kurumsal yapılanmasını, temel turizm fonksiyonlarını olabildiğince geniş bir ürün yelpazesi ile birleştirmeyi hedefleyerek oluşturan KITES Seyahat Acentesi, bu sayede gerek bireysel, gerekse kurumsal firmaların yurt içi ve yurt dışı organizasyonlarını, ortaklarının ihtiyaçlarına göre; zamanında ve ekonomik çözümler üreterek, başarıyla gerçekleştiriyor.

Müşteri odaklı yaklaşım sergiliyor

Turizm sektöründeki pek çok firmanın aksine, sadece istenilen talebe yanıt vermek yerine, müşteri odaklı bir yaklaşım sergileyen firma, ihtiyacın tespiti aşamasından, projenin geliştirilmesine ve en uygun teklifin hazırlanmasını kapsayan anahtar teslimi paket projelerde uzman konumunda yer alıyor.

Yurt içi ve yurt dışı uçak biletleri, yurt içi ve yurt dışı otel rezervasyonları, gezi danışmanlığı, teşvik ve bayi gezileri, yurt içi & yurt dışı bayi toplantıları, kurumsal seyahat organizasyonları, konser, spor organizasyonları, basın gezileri, eğitim seminerleri, tanıtım gezisi, toplantı organizasyonları, şirket içi etkinlikler, araç kiralama ve transfer hizmetleri, temalı ve kültürel gezileri, fuar turları, vize hizmetleri ve yurt dışı eğitim hizmetleri alanlarında hizmet veren KITES Seyahat Acentesi, her geçen gün sektördeki konumunu daha da güçlendiriyor.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 2

“Gezginlerimizle, geride iz bırakan yolculuklarda buluştuk”

Seyahat acentesinin kurucusu olan turizmci Bircan Darcan Aksel’den aldığı bayrağı, onun çizdiği vizyonla globale taşımanın gururunu yaşayan kızı Handan Atamer, KITES seyahat acentesinin yolculuğunu şöyle anlattı:

“Değerli Uçurtma Gezginleri ile uçurtma felsefesiyle iç içe geçmiş bir anlayışla geride iz bırakan yolculuklarda buluştuk. Bugün, bu özel anı sizlerle paylaşmak ve uçurtma felsefesinin bizim için ne kadar önemli olduğunu vurgulamak istiyoruz. Uçurtmalar, özgürlük ve uçuş arzusunun sembolüdür. Onlar, gökyüzünde dans ederken insanların içindeki macera ruhunu uyandırır. İşte KITES’in temelinde de bu özgürlük duygusu yatar. Uçurtma Gezginleri’ne unutulmaz anılar yaşatmak amacıyla, her seyahatinde bir uçurtma gibi özgürce yükseltmeyi hedefler.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 3

“Seyahat tutkusu ve desteği, bizi ileriye taşıyan en büyük motivasyon kaynağı”

Uçurtmalar aynı zamanda bağlantıyı simgeler. İpleriyle yere bağlı olsalar da, insanları doğayla ve birbirleriyle bağ kurmaya teşvik eder. KITES olarak, işte bu seyahatler aracılığıyla insanların farklı kültürlerle ve topluluklarla bağ kurmalarını sağlamaya çalışıyoruz ve bir aile gibi bir araya gelip, sınırları birlikte aşıyoruz. Uçurtmalar, yükselme arzusunu ifade eder. Yüksekten bakıldığında dünya daha geniş bir perspektifte görülür. KITES seyahatleri de, Uçurtma Gezginlerini, sınırlarını zorlamaya, kendilerini aşmaya ve yeni ufuklara ulaşmaya teşvik eden bir vizyon taşır.

KITES seyahat acentesinin 30’uncu kuruluş yıl dönümünde, özellikle gezginlere ve KITES ekibine teşekkür eden Handan Atamer, “Sizlerin seyahat tutkusu ve desteği, bizi ileriye taşıyan en büyük motivasyon kaynağı oldu. Sizlerle birlikte geçirdiğimiz bu 30 yılda, dostluklar kurduk, anılar paylaştık ve birlikte büyüdük. 30 yıl boyunca bizimle birlikte olan ve destek veren herkese teşekkür ediyoruz. Sizlerin desteği ve güveni olmadan bu başarıya ulaşmak mümkün olmazdı.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 4

“30 yılda, KITES Seyahat Acentesi olarak büyük başarılara imza attık”

Uçurtmanın özgürlüğü ve yükselişiyle KITES’in başarısında büyük rol oynayan, emeği geçen tüm ekibimize, bu harika süreçte bizlere desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen, yol arkadaşı olan rehberlerimize, tüm dünyadaki partnerlerimize, tedarikçilerimize, çözüm ortaklarımıza, bizlere güvenip misafirlerini bize emanet eden değerli meslektaşlarımıza yürekten teşekkür etmek istiyoruz.

Sizler, bu yolculuğun her aşamasında profesyonellik ve özveriyle çalışarak gezginlerimize en iyi hizmeti sunan bütünün ayrılmaz birer parçası oldunuz Sizlerin bilgi birikimi, tutkusu, önerileri ve bizlere güveni her bir yolculuğun unutulmaz bir deneyim olmasını sağladı. Sizlerle birlikte geçen bu 30 yılda, KITES Seyahat Acentesi olarak büyük başarılara imza attık.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 5

“Eşsiz seyahat deneyimleri sunmaya devam edeceğiz”

KITES olarak, uçurtma felsefemizle, özgürlüğün, bağlantının ve yükselişin sembolü olarak, sizlere eşsiz seyahat deneyimleri sunmaya devam edeceğiz. Geleceğe doğru ilerlerken, her bir yolculuğunuzda, sizi yeni keşiflere ve maceralara sürükleyecek, heyecan verici projelerle dünya üzerindeki farklı kültürleri ve doğal güzellikleri keşfetmenizi sağlayacağız. Kendimize meydan okuyacak, sınırlarımızı zorlayacak ve yeni deneyimlerle dolu bir seyahat denizine açılacağız. Seyahatlerinizi daha da unutulmaz kılmak için sürekli olarak kendimizi geliştirecek ve yenilikçi çözümler sunacağız.

Ve gelecek yıllarda da sizlerle birlikte büyümeye ve ilerlemeye devam etmek istiyoruz. Sizinle birlikte yeni anılar biriktirmek, sınırları aşmak ve seyahatlerin büyülü dünyasında birlikte yol almak için sabırsızlanıyoruz. Sizlerle birlikte daha nice yıllara, unutulmaz yolculuklara ve büyük başarılara ulaşmayı diliyoruz” dedi.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 6

“Global servis veren şirketler grubu haline geldik”

KITES Seyahat Acentesi’nin global olma yolunda attığı adımlar hakkında da bilgi veren Handan Atamer, “2005 yılında Tayland, 2007 yılında Fas’ta gerçekleştirdiğimiz resmi ortaklıklarla global servis veren şirketler grubu haline geldik. Bu şirketleri kurarken hedefimiz sadece Türk pazarına yönelik değildi. Bugün Tayland’daki seyahat acentemizle Asya içinde ciddi bir hareketimiz söz konusu. Aynı çalışma tarzını Fas’taki şirketimizde de devam ettiriyoruz. Tayland, Vietnam, Filipinler, Endonezya Kanada, Amerika ve Avrupa pazarından Fasa devam eden hareketimiz bu sene Avustralya ve Yeni Zelanda ile genişlemeye devam ediyor.

KITES Seyahat Acentesi sektördeki 30’uncu yılını kutluyor - Resim : 7

Bunun yanı sıra Mısır ile diplomatik surecin iyileşmesi ve buna bağlı vize politikasının lehimize değişmesi ile 2023 son çeyrekten itibaren 12 yıl önce ara verdiğimiz kültürel rotadaki Mısır turlarımıza başlıyoruz. KITES Group olarak kurumsal ve tüm dünyadaki seyahat acentesi partnerlerimize lokal DMC olarak hizmet vermeye devam edeceğiz” diye konuştu.

Kaynak: https://www.turizmaktuel.com/haber/kites-seyahat-acentesi-sektordeki-30-uncu-yilini-kutluyor